איך לייצר תוכן שמניע את הגולשים שלנו לפעולה?

מכירים את המשפט הטוען שאפשר להביא את הסוס אל השוקת, אבל אי אפשר להכריח אותו לשתות? ובכן, בכל מה שקשור לשיווק ופרסום באינטרנט כדאי שתחשבו שוב. אם אתם מעוניינים לשווק מוצר, שירות או אתר מסוים ברשת, ההנעה לפעולה של הגולשים שלכם צריכה להיות חלק אינטגראלי מכלל הקמפיין. Princeton Tigers Jerseys אם יש לכם תוכן טוב והגולשים מגיעים אליו אבל לא מבצעים את הפעולות שהייתם רוצים שיעשו – כדאי שתבדקו את עצמכם.

מה הפעולה הסופית שאתה רוצה שהגולש יבצע?

כל מנהל מרקטינג יידע להגיד לך שגלישה אקטיבית, כזו שבה הגולש לא רק צורך את התוכן שאתה מייצר עבורו, אלא גם עושה עם זה משהו – היא קריטית להצלחתו של כל קמפיין, בכל הפלטפורמות. adidas gazelle homme ובכן, הרעיון המרכזי של המאמר הזה הוא שהתוכן באתר שלך צריך לקבל את אותה התייחסות ממש. למרבה הצער, זה בדיוק המקום שבו הרבה בעלי אתרים ומשווקים הולכים לאיבוד, ומייצרים תוכן (טקסטים, תמונות או קטעי וידאו) שלא מביא את הגולשים לבצע פעולות ניתנות למדידה כמו שיתופים ברשתות חברתיות, הרשמה לניוזלטר, הקלקות, לידים או ביצוע רכישות אונליין. למעשה, כל תוכן שאתה מעלה לאוויר צריך לכלול את הרעיון הזה מאחוריו. ROSHE LD-1000 QS אבל לפני שנגיע אל ה'איך' צריך לברר את ה'מה':

שאל את עצמך את השאלות האלה:

  • איזו פעולה היית רוצה שהגולשים יבצעו אחרי שסיימו לקרוא את התוכן שלך? (רישום לניוזלטר, שיתוף ברשתות החברתיות, קניית מוצר אונליין, ביקורים חוזרים באתר, השארת פרטים וכו')
  • איזה תוכן שלך הביא לגלישה אקטיבית ולתוצאות יפות בעבר?
  • אילו מרכיבים של אותו התוכן הביאו להצלחתו לדעתך?

איך תגרום לגולש לבצע את הפעולות הרצויות לך?

על מנת לייצר תוכן שגם יביא לפעולה מצד הגולשים יש כמה אלמנטים שכדאי לקחת בחשבון בעת יצירת תוכן כלשהו, והם אלה:

1. Georgia Bulldogs Jerseys ייחוד ובידול- האם אתה משחזר רעיונות של אחרים, מאתרים אחרים, מבלי לתת להם ערך מוסף או פרשנות כלשהי משלך? אם האתר שלך נראה ומתנהג כמו אתרים רבים אחרים בתחום שלך, כדאי להתחיל לעבוד על תוכן מקורי. מה זה אומר? העלאה לדיון של רעיון שמעולם לא דנו בו עד כה (כמעט בלתי אפשרי) או לדון בנושא נדוש ולעוס אבל בצורה חדשנית (ברמת הפורמט או הדרך). נכון, זה קשה מאוד, אבל לא לגמרי בלתי אפשרי.

2. פרובוקציה- אל תפחד לעורר מחלוקת. Jalen Hurts Jersey פרובוקציה היא לא בהכרח דבר רע, אם עושים אותה נכון. Under Armour Scorpione הכוונה היא לא ליצור אנטגוניזם בקרב קהל היעד שלך, אלא למקד את ההקשבה על ידי בדיקת הגבולות.

3. להפוך לספק תוכן- כל מי שרוצה לקדם מותג כלשהו צריך להכיר לעומק את קהל היעד שלו, את הצרכים שלו, סגנון החיים ותחומי העניין שלו – ולהגיש לו תוכן בהתאם. הכוונה כאן היא לתוכן שלאו דווקא מקושר ישירות עם המותג או העסק (לא ברמה הויזואלית ולא ברמה התכנית) אלא תוכן שנמצא בעולמות שמסביב למותג, ונוגע בתחומי העניין של הגולשים.תוכן כזה אפשר לייצר באופן עצמאי או לשתף מפלטפורמות תוכן אחרות ברשתות חברתיות, כשהמותג הופך לצינור המספק לגולשים שלו מקורות בידור ומידע, בהתאם לתחומי העניין שלהם.

4. שיתוף- עוד מקור להנעה לפעולה הוא שיתוף של הגולשים בעבודה שלכם: ספרו לגולשים על תהליכי העבודה שלכם, שתפו אותם בתובנות שלכם, הציגו מקרים של לקוחות שלכם והתהליך שעשו וכו'.

5. להיות עם היד על הדופק- גם אם אין לך שאיפה להביא את החדשות החמות ביותר מהשטח, במידה ואתה עוסק בתחום שיש בו עדכונים וחדשות, כדאי שתהיה בין הראשונים לדבר על זה. אם יש למשל טרנד, או מגמה חדשה בתחום שלך, סביר להניח שקהל היעד שלך כבר מדבר על זה. לך רק נשאר למנף את זה לטובתך. אם הקהל שלך מחפש מידע מסוים בנושא מסוים, תהיה אתה בין הראשונים לספק להם את זה.

6. בלעדיות- עוד דרך לגרום לגולשים לבצע פעולות רצויות היא לייצר תוכן שאפשר להשיג אותו רק אצלך. למשל, מחקר כלשהו או בדיקה מדגמית שרק אתה מבצע אותה ואת תוצאותיה ניתן להשיג רק דרכך. Mens Air Jordan 10 הרעיון הוא לייצר מוצר תוכן כלשהו, מקור מידע כזה או אחר (גם בעזרת שותפים) שניתן להשיג רק אצלך באופן בלעדי. מוצר תוכן ייחודי כזה גם ימצב אותך במומחה בנישה בה אתה עוסק.

7. מה הסיפור שלך? האם הסיפור של העסק שלך או השירות שאתה נותן הוא ברור ונהיר לכל מי שקורא אותו? האם חלוקת התכנים באתר שלך נכונה? ברגע שקל יותר להבין במה אתה עוסק ומה הפתרונות שאתה מציע, יש סיכוי גבוה יותר לפעולה כלשהי מצד הגולשים.

אז ממה מתחילים?

כמובן שזה בלתי אפשרי וגם לא רצוי ליישם את כל האלמנטים האלו בתוכן שלך בבת אחת. מה שכן, כדאי לעבור על תוכן פופואלרי שלך בעבר, לבדוק מה בדיוק עבד בו ולהתמקד בזה. Parajumpers Windbreaker Desert כידוע, מה שלא מקולקל- לא מתקנים. בנוסף, כדאי לזכור ולנסות להגיע למצב שבו כל תוכן שלך מכיל רמה מסוימת של כל אחד מההיבטים הללו, ולאתגר את התוכן הקיים.

מאמר זה סגור לתגובות

פרטי התקשרות

כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

עקוב אחרינו

אנחנו בפייסבוק