איך לייצר ערך ויראלי לעמוד הפייסבוק שלך?

איך לייצר ערך ויראלי לעמוד הפייסבוק שלך?

בפוסט הקודם שלנו התמקדנו בנפלאות השיווק הרב ערוצי ובשלל האפשרויות שעומדות היום בפני לקוחות ומפרסמים, והצגנו מספר כלים שיעזרו לכל עסק לבחור את הערוץ הפרסומי המתאים לו. Air Jordan 5 עם זאת, נדמה כי מרבית העסקים, וגם המשווקים, לא מוותרים על פייסבוק כזירה לשיווק ברשת, ואפשר בהחלט להבין מדוע. היום, השיווק בפייסבוק משתכלל ומתפתח חדשות לבקרים, ונכון לעכשיו כולל שלל אפליקציות, פרסום ממומן ועוד. אז למה בכל זאת יש הרבה עמודים עסקיים שהולכים לאיבוד ולא מביאים תוצאות?

שיווק עם ערך ויראלי

הנחת היסוד (המוטעית) של עסקים רבים בבואם לפתוח דף עסקי בפייסבוק היא שכדאי להם להיות איפה שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם נמצאים – ולתקשר איתם. AIR ZOOM ELITE 9 כך יוצא מצב שקהל יעד זה מקבל המון אינפורמציה חד צדדית, מבצעים ומתנות, אבל בפועל אין לחיבור בין שני הצדדים אף ערך מוסף אמיתי.

לעומת זאת, אם ניקח את אותה הנחת יסוד ונשנה אותה כך שבמקום לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלי אני אנהל איתם דיאלוג מתמשך, יש סיכוי גבוה יותר ליצירת ערך מוסף עבור קהל היעד שלי וגם עבורי כעסק (הגדלת הסיכויים שיהפכו ללקוחות שלי בפועל). מכוון שפייסבוק היא קודם כל רשת חברתית ורק אחר כך אמצעי שיווק שבעלי עסקים מעוניינים לפרסם בו – כך גם יש לנהוג בבואנו לשווק עסק או שירות בזירה הזו.

6 דרכים להגברת הדיאלוג עם הגולשים בפייסבוק:

יצירת דיאלוג עם הגולשים שמגיעים אל העמוד שלכם בפייסבוק היא אסטרטגיה שדורשת להכיר לעומק את קהל היעד שלכם: איך הוא חושב, מה הוא אוהב, מה אופן ההתנהלות שלו ברשת ומהם תחומי העניין שלו. Air Jordan 12 (XII) בנוסף, ישנן כמה דרכים נוספות להביא את הגולשים בעמוד שלכם לייצר תוכן, לשתף את התוכן שאתם מגישים להם ולהישאר מעוניינים בכם:

  • שפה קלילה ומתקשרת: משום שהפלטפורמה בה אנו פועלים במקרה הזה היא רשת חברתית מגוונת עם מיליונים של גולשים, זה המקום לשחרר מעט את העניבות ולתקשר עם הגולשים ב"גובה העיניים". הימנעו משפה רשמית ונוקשה. המקום כאן הוא קודם כל של הגולשים ועלינו לדבר בשפתם.
  • שימוש בהומור: בהמשך לפסקה הקודמת, אל תיקחו את עצמכם כל כך ברצינות (לפחות לא כל הזמן). אין דבר שמחבר אנשים אלינו יותר מאשר הומור, וזה כמובן, נכון גם כשמדובר על עסקים וחברות שמעוניינות לשווק את עצמן. אחת הדרכים להפגין הומור היא לייצר סרטוני וידאו ויראליים שיעודדו גולשים לשתף אותם עם חבריהם.
  • פנייה אישית לגולש: הודעות בפייסבוק, שליליות ככל שיהיו, לא נהוג למחוק. Mens Air Jordan 9 בנוסף, כאשר מתבצעת פנייה מטעמכם לגולש, בכל נושא, עשו זאת תוך ציון שמו הפרטי. adidas superstar 80s homme המטרה היא לייצר אינטראקציה על בסיס אישי ככל שניתן, ואין מה לעשות – אנשים אוהבים לשמוע את השם שלהם.
  • מיידיות ומענה מהיר: ככל שנגביר את קצב התגובה שלנו לתגובות של גולשים אצלנו בעמוד, כך תתגבר התחושה בצד השני שאכן 'יש מישהו' מאחורי שם החברה או המותג בפרופיל, שגם מתייחס ועוקב אחרי מה שגולשים כותבים לו.
  • התוכן הוא המלך: כן, אותה קלישאה חוזרת על עצמה גם- ובעיקר- כאן. צרו תוכן (כתבות, תמונות, וידאו, פוסטים וכו') שקהל היעד שלכם מעוניין בו. Nike Air Pegasus שיווק המוצר או העסק שלכם הוא משני. Nike Air Max 90 Femme Noir המטרה הראשונית שלכם היא ליצור דיאלוג עם הלקוח ואחת הדרכים לעשות את זה היא לעדכן אותו באופן שוטף בנושאים שיעניינו אותו, בעזרת תוכן מקורי שלכם או שיתוף תכנים שיצרו אחרים.
  • על מה אתם חושבים? בהתאם לאסטרטגיית שיווק רחבה ומעמיקה יותר שמתאימה לרוח המותג שלכם באופן כללי, כדאי ומומלץ לשתף גולשים במחשבות או ברגשות שלכם בנושאים מסוימים. Nike Air Jordan 13 Womens שמחתם על ההישגים של הנבחרת הישראלית באולימפיאדה? יידעו את הגולשים שלכם לגבי זה. Canada Goose Montebello Parka מהלכים כגון אלו רק יקרבו אותם אליכם יותר ואף יגרמו להם להחזיר באותו מטבע.

בסיכומו של דבר, ניהול עמוד פייסבוק מצריך משאבים יקרים של זמן, מחקר, תכנון, אסטרטגיה ובניית שפה מול לקוחות פוטנציאליים. חשוב לך להיות שם? חשוב לך לתקשר נכון עם קהל היעד שלך ולא לעשות טעויות שאחר כך קשה לתקן? צור קשר עם המומחים שלנו וביחד נבנה תכנית חשיפה נכונה לעמוד העסקי שלך בפייסבוק, שיביא גם להגדלת הרווחים.

מאמר זה סגור לתגובות

פרטי התקשרות

כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

עקוב אחרינו

אנחנו בפייסבוק