מדריך לפרסום בטוויטר למשווק הישראלי

עם השקת פלטפורמת הפרסום לעסקים קטנים בישראל של טוויטר – מדריך לפרסום בטוויטר למשווק הישראלי

אחרי שנים ארוכות בהם לא היה לטוויטר מקום של כבוד בשוק המדיה הישראלי, השיקה טוויטר באופן רשמי את פלטפורמת הפרסום העצמי שלה (Self service advertising) לעסקים קטנים ובינוניים בישראל (ביחד עם מדינות אמריקה הלטינית, בלגיה, איטליה, לוקסמבורג והולנד, והרבה אחרי ארה"ב, קנדה, בריטניה אירלנד ויפן). Ryan Allen ראשית היא הקימה חשבון טוויטר ייעודי לעסקים קטנים ובינוניים, תחת השם Twitter_IL_SME@ ובהמשך שכרה את משרד יחסי הציבור טריואקס ליצירת המומנטום לפעילות העסקית.

metin2 pvp serverler

כל משווק ישראלי יודע שטוויטר לא ממש הצליחה עד כה להמריא בישראל. Burberry Vestes בישראל רשומים כ-150 אלף משתמשי טוויטר, אך חלקם הגדול רדומים ומיעוטם הפעיל פועל בטוויטר ככלי קידום בתחומים מוגבלים כגון פוליטיקאים (בנימין נתניהו, שמעון פרס, ודובר צה"ל), אושיות אופנה ומוזיקה (בר רפאלי, גל גדות ומיטל דוהן), אנשי שיווק, בלוגרים ואנשי פיתוח, מה שהופך את קהל היעד הפוטנציאלי של המפרסמים לא מעורר תאבון במיוחד.

החסם הראשון העומד בפני המשווקים הוא בניסיון לשכנע עסקים בכדאיות הפרסום בפוסטים אורגניים (שלא מקודמים בתשלום) באינטרנט באופן כללי. Jordan Hydro 5 גם בפייסבוק בתקופה האחרונה שיעור החשיפה של פוסטים אורגניים הולך ויורד, דבר המחייב את המפרסמים צריכים לשפוך יותר כסף על תקציב הפייסבוק הממומן שלהם כדי להגיע לאותה כמות של גולשים שאליהם הגיעו קודם לכן ב"חינם". Under Armour Curry 3 אבל יש להבין כי גם בישראל יש פוטנציאל אדיר עבור הפרסום בטוויטר. Nike Air Jordan 11 Low
אמנם אנחנו עוד לא בארצות הברית וטוויטר עדיין איננו פייסבוק בארץ, אבל במדינת הסטארט-אפ – הטוויטר לגמרי נמצא על הרדאר של כוח הקניה המתוחכם.

ומה בעצם מציעה טוויטר למפרסמים ולעסקים הישראלים – בעיקר היא מציעה תנועה ממובייל (עם 78% משתמשי טוויטר מהמובייל), להגדלת מספר העוקבים, להגעה לאתרי המפרסם ולקידום אפליקציות מובייל בחנויות גוגל ו- iOS (על בסיס MoPub שנרכשה ע"י טוויטר בכ-350 מיליון דולר).

הפרסום בטוויטר כולל יכולות מיקוד מקוונות (Real time Targeting) של המשתמשים הרלוונטיים (כגון תחומי עניין, מילות מפתח, שפת הפעילות, מין, סוג המכשיר ומיקום גיאוגרפי) ועל בסיס מילות מפתח שמופיעות בפיד של המשתמש, או כאלה שהוא חיפש אחריהן במנוע החיפוש הפנימי של טוויטר, ועם כלים לניהול קמפיין מבוסס תוצאות וכלים לניתוח ומעקב בזמן אמת.

אמצעי הפרסום בטוויטר כוללים:

  1. "ציוצים מקודמים" (Promoted Tweets) – כמו הסיפורים הממומנים (Sponsored stories) של פייסבוק, מאפשרת טוויטר להציב פוסטים שקודמו בתשלום בפיד של המשתמש לצד פוסטים אחרים. Parajumpers Femme Extra Long אמצעי שימושי כשיש ציוץ חשוב שאתם רוצים להראות לכמות גדולה של אנשים או לכל העוקבים שלכם (כגון משיכת תנועה לדף מסוים באתר לקידום מסעדה ע"י ציוץ מקודם לגולשים בטלפון נייד שנמצאים באזור).
  2. "חשבונות מקודמים" (Promoted Accounts) – המופיעים בעמודה הצדדית בטוויטר, תחת האזור בו מצויינים חשבונות שכדאי לעקוב אחריהם – Who to follow (כשכמובן כאן אלה חשבונות של עסקים ששילמו כדי לקדם את עצמם). Canada Goose Expedition Parka אמצעי שימושי כיוון שטוויטר גובה כסף רק כאשר החשבון שלכם זוכה לעוקב חדש, כך שאתם ממש משלמים רק עבור הצלחה.
  3. “מגמות מקודמות" (Promoted Trends) – מציג נושאים "חמים" –שרמת השיחה עליהם בטוויטר גבוהה ברגע זה, פרסום זה מאפשר להעמדת הטרנד שיצרתם (ה"האש-טאג" שלכם) בראש הרשימה, בלי קשר לכמות הגולשים שמצייצים עליו.

איך עושים את זה נכון בטוויטר

כמו בכל רשת חברתית קידום נכון מתחיל בבנייתו של פרופיל טוב, פיתוח אסטרטגיית תוכן (עם יחס סביר ולא מכהה חושים בין התוכן האינפורמטיבי לשיווקי – 20-80?), ותפעול שוטף וקשוב לקהל היעד, הכולל ציוצים וניטור הפעילות והקשבה לפעילות סביב שם המותג. Parajumpers Femme Masterpiece Long נכון בד"כ לעסק בטוויטר להפגין תחילה פעילות טובה לפני שהוא פונה לכלים הפרסומיים.

סקרים מעדכנים מראים כי 40% ממשתמשי טוויטר עוקבים אחר מותגים כדי ללמוד על מוצרים חדשים, וכי הסיכוי שמשתמש שעוקב אחר מותג – ירכוש את המוצר שלו, יבקר בחנות שלו או ימליץ עליו לחבר – גבוה ב-73% לעומת אלה שלא עוקבים.

תהליך הפרסום עצמו כולל –

  • רישום בטוויטר כמפרסם
  • הגדרת מטרת הקמפיין וטווח הפנייה
    • פרסום החשבון – לשם חיזוק המותג והגדלת מספר העוקבים.
    • פרסום ציוץ מסוים – ליצירת תנועה מדויקת. Mujer Air Jordan 3 הגדרת טווח הפנייה –
      • תוצאות חיפוש – ע"י הגדרת מילות מפתח כמו באדוורדס
      • ב- Time line של העוקבים, של אוהדי העוקבים או של דומים להם.
      • נעיצה (Pin) בראש דף הפרופיל שלך
    • קידום המגמה ע"י שידור רחב היקף
  • הגדרת מיקוד קהל היעד (כגון מיקום גיאוגרפי, מכשירי גישה, שפה וכד')
  • בחירת הציוץ לפרסום (או יצירתו) -דגשים לגבי תוכן הציוץ קשורים כמובן לגודלו המוגבל ולמסר שבו (יצירת לידים ע"י הפנייה לדף נחיתה, פרסום ארוע וכד')
  • הגדרת התקציב – תקציב כולל, תקציב יומי ומחיר מקסימלי.

מאמר זה סגור לתגובות

פרטי התקשרות

כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

עקוב אחרינו

אנחנו בפייסבוק