רכישת מדיה ושטחי פרסום

רכישת מדיה ושטחי פרסום באינטרנט

בניית נוכחות מותג ברשת היא תהליך שדורש סבלנות רבה וראייה לטווח ארוך. אנחנו יודעים
איך ליצור את תמהיל השיווק הנכון ולבנות צוות תכנון ורכישת מדיה מקצועי ומנצח.

רכישת מדיה ושטחי פרסום

אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעבדו יחד אתך על פיתוח אסטרטגיית מדיה, כולל מחקר מדיה,
יצירת תכנית מדיה ובסופו של דבר השקה ואופטימיזצייה של קמפיין הפירסום ברשת.

פירסום ברשת הוא לא רק באנרים… עולם המדיה באינטרנט משתנה באופן מתמיד. אפשרויות
פירסום אינטראקטיבי חדשות וחדשניות (כגון פירסום בחתך גיאוגרפי או התנהגותי) נוצרות
כל הזמן. רכישת מדיה באינטרנט מצריכה ידע בתחום בגלל המורכבות הגבוהה, והשקת קמפיין
פירסום מוצלח באינטרנט הופכת לאתגר גדול יותר. שלא כמו במדיה המסורתית, בגלל פחות
סטנדרטים ועקביות בהזדמנויות פרסום, קמפיין פרסום ברשת יצריך בדר”כ פיתוח של תכנית
מדיה עוד לפני גיבוש הקריאייטיב.

תהליך תכנון ורכישת המדייה שלנו

 שלב התכנון:

  • גילוי – התהליך מתחיל בגילוי – אנו אוספים מידע
    לגבי מטרות הקמפיין של הלקוח שלנו, המדדים שהוא רוצה לממש והגבלות או מטרות שעלינו
    לאכוף במסגרת הקמפיין, כולל קריאייטיב של מודעות או דפי נחיתה, בריפים וקבצי
    עזר נוספים שיכולים לסייע לנו בתהליך.
  • אסטרטגייה – בהתבסס על הממצאים בשלב הגילוי,
    אנו מבצעים סיעור מוחות במטרה לפתח קונספטים של רכישת מדיה שינחו את מחקר
    המדיה שלנו. ברגע שהלקוח מאשר את העקרונות ומגדיר אלו עקרונות יש לאמץ, אנו מפתחים
    אסטרטגיית מדיה שלמה.
  • מחקר מדיה ברשת –  בדר”כ אנחנו לא מסתמכים
    על קניית מודעות פשוטה ברשת כבסיס לתכנית המדיה ברשת, אלא מנסים ליצור תכנית מאוזנת
    שכוללת צירוף של רשתות פירסום, פורטלים, אתרי תוכן ואתרי נישה, מאחר ואנחנו מאמינים
    בפירסום שקוף. כדי למצוא את האתרים המתאימים ביותר לקהל היעד ומטרות הלקוח, נערוך מחקר
    מדיה עבור חלקים מסוימים של התכנית.
  • תמחור מדיה – אנו מקבלים את המיקומים והמחירים
    הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו. ללקוחות פירסום תגובה ישירה, אנחנו יכולים להשתמש
    במחשבון ה-ROI (החזר על השקעה) שבבעלותינו ע”מ לבדוק את רמת המחירים האופטימלית עבור אתר או מיקום מסוים
    על בסיס עליות וגורמים נוספים.
  • הצגת תכנית המדייה באינטרנט –  אנו מגבשים
    את תכנית המדיה ברשת שלנו שכוללת מידע לגבי האתר/רשת, הקהל שלה, יעדים, גודל ומיקום
    מודעות זמינים, רכישת רשמים, ומספרי מבקרים פוטנציאליים.

שלב הביצוע

  • רכישה – ברגע שהלקוח מאשר את תכנית המדיה, אנו
    מבצעים את הרכישה מול הרשת או האתר המפיץ.
  • הגשת מפרטי מודעות – במידה והלקוח או מישהו מטעמו
    אחראי לפיתוח הקריאייטיב של המודעות, אנחנו מעבירים לו גליון מפרטי מודעות כדי
    שהוא יוכל לגבש את פיתוח הקריאייטיב, במידה ולא הסטודיו שלנו יעזור לעשות זאת.
  • תעבורה ומעקב אחרי מודעות – עם קבלת הקריאייטיב
    הסופי, נבנות כתובות URL לתקשורת ומעקב אחר המודעות שמועברות למפיץ ו/או שהקמפיין מוקם
    במערכת ניהול המודעות לצורך מעקב ואופטימיזצייה. באפשרותינו גם לבצע בדיקות פיצול מודעות.
  • אופטימיזציית קמפיין – אנו נבצע בקרה של הקמפיין
    ברמה יומית וניישם את האופטימיזצייה הנדרשת כולל הזזת רשמי מודעות, הפסקת
    פירסומים או רכישות, ו/או החלפת קריאייטיב.
  • דיווח וניתוח – אנו נספק גישה און-ליין ללוח
    בקרה שמאפשר ניתוח ממצאים והפקת דו”חות.

פרטי התקשרות

כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

עקוב אחרינו

אנחנו בפייסבוק