שיווק רב ערוצי: איזה ערוץ פרסום הכי מתאים לעסק שלך?

לכינוי "שיווק רב ערוצי" זכה השיווק באינטרנט שנעשה באמצעים טכנולוגיים, בכל הזירות המקוונות הקיימות היום ובכל הפורמטים והאמצעים שהרשת מציעה. Utah Utes השיווק הרב ערוצי הוא טכנולוגי בבסיסו, ובו נכללות כל הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד), פרסום בפייסבוק, קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל, דפי נחיתה, פרסום ייעודי לסמארטפונים ותוכן שיווקי באתר החברה.

סקרים רבים הוכיחו זה מכבר, כי מרבית הצרכנים נוטים להאמין למה שכתבו חבריהם בתגובות ברשתות החברתיות והמידע השיווקי שמפורסם שם נתפס בעיניהם כאמין יותר מאשר מידע פרסומי שעולה בערוצי התקשורת המסורתיים (טלוויזיה ורדיו).

לצד הזמינות הגבוהה של השיווק הרב ערוצי , בוודאי תחת תקציבי הענק שדורש הפרסום במדיה המסורתית, כך גדול גם האתגר שבערוצי השיווק האלו: עליך להיות מסוגל לתקשר עם קהל היעד והלקוחות של החברה בכל הזירות הוירטואליות השונות, באופן עקבי ותוך שמירה על אחדות שפה ומסרים בו זמנית – משימה מורכבת שמצריכה הבנה עמוקה של הרשת.

כללי אצבע לשיווק רב ערוצי מוצלח

כיום ערוצי השיווק הם בהישג יד. New Balance enfants אם בעבר נדרשו בעלי עסקים לשכור את שירותיו של משרד פרסום בעזרת תקציבי ענק בכדי להגיע לקהל היעד שלהם, היום, בעידן התרבות הדיגיטאלית בה אנו חיים לפעמים כל מה שצריך לעשות הוא להיות איפה שקהל היעד שלך נמצא – בין אם זה בטוויטר, פייסבוק, גוגל, לינקדאין, תיבת הדואר הפרטית וכו'. Canada Goose Paris אולם, בכדי שהלקוח יבצע את הפעולה הדרושה לנו יש כמה כללי אצבע לשיווק רב ערוצי מוצלח שימנע ביזור, בלבול של הלקוחות ואף גרימת נזק בלתי הפיך:

  • המשכיות (continuity): בשל ריבוי הערוצים יש לוודא כי אנו מאפשרים ללקוח שלנו להתחיל פעולה מסוימת בזירה אחת, להמשיך אותה בזירה אחרת, ועדיין להרגיש שמדובר באותה החברה, עם אותה שפה ועם אותו look and feel.
  • מסר אחיד: בכל הזירות בהן נבחר לתקשר עם הקהל היעד שלנו עלינו להעביר תמיד את אותו המסר, את אותו "אני מאמין" של החברה, ולמנוע מסרים כפולים שיפגעו באמון שלנו.
  • ניראות אחידה: חלק מהמסר האחיד שאותו אנחנו רוצים להעביר. Georgia State Panthers Jerseys לכל פלטפורמה אינטרנטית יש את המגבלות העיצוביות שלה ועלינו להתאים את עצמנו לכל אחת מהן. Parajumpers Femme Adirondack המטרה הסופית היא שבכל רשת חברתית, אתר או ניוזלטר, הלקוח יבין מיד במי מדובר ומה הפעולה הרצויה שיעשה.

מהם הערוצים השיווקים שמתאימים לך?

האם לעסק שלך מתאים עמוד עסקי או אולי דווקא קבוצה בפייסבוק? האם להשקיע באתר וורדפרס או בסרטוני וידאו? על מנת שנוכל לבנות אסטרטגיית שיווק רב ערוצית מנצחת בתקופה בה מספר ערוצי השיווק הפתוחים לנו גדל מיום ליום והטכנולוגיה מתפתחת בהתאם, כדאי לשים לב לדברים הבאים:

  • מהם צרכי העסק ומה התקציב המיועד לפרסום? לפני הכל כדאי לבנות תשתית שיווקית חכמה שתעזור לך לבדוק מהם יתרונותיך היחסיים על המתחרים שלך, מה המסר השיווקי שאתה רוצה להעביר ואיך אתה מעוניין למכור את המוצרים או השירותים שלך.

  • גוגל, פייסבוק ויוטיוב: שלושת (או למעשה שתי) ענקיות האינטרנט האלה שולטות בחלקים הגדולים ביותר של שוק הפרסום ברשת כיום, ונוכחות כלשהי בלפחות אחד מאתרים אלה היא הכרחית. Nike Air Foamposite Pro אך גם כאן, מגוון האופציות לעשות זאת הוא גדול ביותר ויש לבדוק מהי הדרך הנכונה ביותר להיחשף.
  • מהם היתרונות או החסרונות של העסק ובעליו? אם למשל, מדובר בבעל עסק כריזמטי שיודע לעמוד מול מצלמה, האופציה של סרטוני וידאו שיווקיים בהחלט תילקח בחשבון. New Balance 997.5 femme לעומת זאת, אם זה לא המצב, יש לחשוב על פתרון אחר.
  • האם אתם עוסקים בתחום נישתי? האם קהל היעד שלכם נמצא בזירה אינטרנטית ספציפית? לא לכל עסק יש מה לחפש בטוויטר או ברשת החברתית לינקדאין, היות וקהל היעד שלו לא תמיד יימצא שם, אלא בפורומים או אתרים שעוסקים ישירות בתחום העיסוק שלו.
  • תוכן ייחודי לכל פלטפורמה: לכל רשת חברתית או אמצעי תקשורת מקוון יש את השפה ומטרות שלו. Moncler Doudounes לכן, לכל ערוץ שיווקי כזה יש לייצר תוכן שמתאים לו. Nike Roshe Run Homme לא כל מה שעובד בפייסבוק יתאים בהכרח גם לשיווק בטוויטר ולהיפך.
  • כמה זמן יש לכם? לכם יש עסק או חברה לנהל – ולכן אף פעם לא יהיה לכם מספיק זמן כדי לעקוב אחרי כל העמודים, הבלוגים, המיקומים שלכם בגוגל או התגובות וההתרחשויות שברשתות החברתיות. לכן העצה האחרונה שניתן לכם במאמר זה היא זו: תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה. Womens Air Jordan 6 צרו איתנו קשר ואנחנו נחסוך לכם זמן יקר ותהליך קבלת החלטות ארוך ומייגע.

מאמר זה סגור לתגובות

פרטי התקשרות

כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.

עקוב אחרינו

אנחנו בפייסבוק