גוגל אדס (Google Ads) השיקה השבוע עיצוב חדש שנועד לעזור למשתמשים לנהל מספר חשבונות במקביל בצורה יעילה יותר.

העיצוב החדש של מפת החשבון מאשר למשתמש להבין במהירות את מבנה החשבון ולהציג את ביצועי כל החשבונות בצורה נוחה יותר.

במקום לעבור בין דפים וטבלאות, מפת החשבון מאפשרת להציג את החשבון הראשי ואת כל חשבונות המשנה במקום אחד. מה שמאפשר להבין את מבנה החשבון במהירות ולבדוק את ביצועיו של כל אחד מהחשבונות בנפרד (הופעות, קליקים ועלות).

מפת החשבון החדשה

מפת החשבון החדשה מאפשרת לנווט ולזהות באופן מהיר יותר אילו חשבונות משנה חולקים נכסים משותפים.

לדוגמה ניתן לבדוק אילו חשבונות חולקים פעולות המרה או רשימות שיווק מחדש.

מפת החשבון החדשה

ניתן לצפות במפת החשבון על ידי ניווט בתפריט ״כלים והגדרות״ או בדף החשבונות של גוגל אדס. מפת המודעות זמינה לכל חשבונות גוגל אדס.