גוגל בודקת דרך חדשה בה יוכלו בעלי עסקים להרחיב את מאגר הלידים החודשיים שלהם, בעזרת גוגל אדס.

בתוסף חדש זה הבחין לראשונה סטיבן ג'ונס באחד מחשבונות המודעות שלו בגוגל אדס.

בצילום המסך המופיע בציוץ, ניתן לראות כיצד התוסף עובד. מטרתו היא למשוך את תשומת הלב של המחפש, ולגרום לו למלא את פרטיו בטופס הלידים.

מפרסמים בגוגל אדס יוכלו להתאים את הכותרת והתיאור של טופס הלידים, ולבחור את סוג המידע אותו הם מעוניינים לאסוף.

ניתן יהיה לבקש:

  • שם
  • טלפון
  • מייל
  • מיקוד
צילום מסך

כפי שניתן לראות בדוגמה למעלה, מפרסמים יוכלו לעצב ולהעלות תמונת רקע מותאמת אישית לטופס הלידים, ובכך לנסות להגדיל את אחוזי ההמרה.

בסוף התהליך, יוכלו המפרסמים להתאים את ההודעה המופיעה בסוף תהליך מילוי הטופס.

צילום מסך

על פי עמוד התמיכה של גוגל אדס, טפסי הלידים יתמששקו עם מערכות ה-CRM השונות, דבר שיקל מאוד בניהול הלידים.

בעלי עסקים רבים יהיו שמחים מאפשרות זו, שתאפשר להם ליצור טפסי לידים בצורה מהירה ובתקווה להעלות את אחוזי ההמרה.

עדכון זה זמין עבור מספר מצומצם של חשבונות גוגל אדס, ונכון לעכשיו לא ידוע מתי הוא יהיה זמין לכולם.

מקור.